ACOSO POR INTERNET

A miña opinión


A min sinceramente este tema non me gusta moito falalo nin tratalo,
estes temas de ciberacoso,sexting,ciberbullying non son moi agradables para falar,para min persoalmente.

Eses nenos que sofren bullying por parte de compañeiros,etc...hai veces que eu penso,o que sofren eses nenos por culpa duns impresentables...
eu non podo con este tema...

A suplantación de contas das redes socias ou doutras cousas totalmente diferentes,eu non entendo a xente que roba contas dos demais para ben,beneficiarse eles ou para andar dicindo cousas que el pensa pero coa identidade doutra persoa para non ter el os problemas

E por último o sexting,este a min paréceme un tipo de exclavitude moderna,e tampoco entendo á xente que pasa fotos ou ben sen roupa o ben doutras maneiras,con esto as persoas pertencentes desas foto poden facer chantaje ou colgalas en paxinas webb co cal lle pode arruinar a vida á outra persoa.


Aquí te dejo la presentación para que se te abra en una pestaña nueva ya que no me dejaba dela otra manera.
presentaciondamianyadrian

Comentarios

Entradas populares de este blog

Historia de la informática

Presentación